به گزارش حوزه ارتباطات شورای عالی قرآن، برنامه‌های نشست هفدهم، که از ۱۲ بهمن‌ماه آغاز شده بود، امروز ۱۴ بهمن به پایان رسید.

براساس این گزارش ، آیین اختتامیه هفدهمین نشست تخصصی شورای عالی قرآن با تلاوت هادی اسفیدانی نفر اول مسابقات سراسری قرآن کریم در سال جاری آغاز گردید. پس از آن سیدعلی سرابی؛ رییس نشست هفدهم به ارائه گزارشی اجمالی از این نشست پرداخت.

در ادامه برنامه‌ها، سیدمحمد قهاری به مناسبت ایام ماه رجب و ولادت حضرت امیر(ع) مولودی زیبایی اجرا کرد که مورد استفبال حاضران قرار گرفت.

مهمان ویژه این برنامه حجت‌الاسلام و المسلمین نصرالله پژمان‌‌فر، رییس کمیسیون اصل ۹۰ و رییس فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی  به ایراد سخن پرداخت.

در آخرین بخش آیین اختتامیه از صاحب مقالات برتر نشست هفدهم تقدیر شد و ازترجمه و تحقیق کتاب خاطرات شیخ‌القراء ابوالعینین شعیشع توسط سیدامین میرزایی همچنین سومین شماره سالنامه پژوهشی نبأ رونمایی گردید. همچنین در این بخش، اجازه نامه تعدادی از قاریان و حافظان قرآن که دوره اقراء را نزد مرحوم استاد شهیدی پور گذرانده بودند، به ایشان اهداء شد.

پخش سه کلیپ تصویری از استادان مرحوم حجت الاسلام شهیدی پور، سیدقاسم موسوی قهار و شهید محسن حاجی حسنی کارگر از جمله برنامه‌هایی بود که معنویت خاصی به این جلسه قرآنی بخشید.

دسته بندی : شورا , نشست تخصصی 1401 , ویژه
به اشتراک بگذارید : | | |